Warning: Creating default object from empty value in /home/aboutlit/domains/kaunouostas.lt/public_html/wp-content/themes/continuum/functions/admin-hooks.php on line 160

Laivo Sraigtas

Sraigto remontas – patarimai


Warning: Missing argument 2 for wpdb::prepare(), called in /home/aboutlit/domains/kaunouostas.lt/public_html/wp-content/plugins/sharebar/sharebar.php on line 112 and defined in /home/aboutlit/domains/kaunouostas.lt/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1202

Kadangi mūsų regione daužti sraigtai yra gan paplitęs reiškinys, yra prasmė aptarti remonto ypatumus ir prasmingumą.

Iškarto reikia paminėti , kad atstatyti sraigtą iki originalaus stovio praktiškai neįmanoma. Būtent dėl to pažeistą sraigtą rekomenduojame naudoti tik kaip atsarginį ir žemiau paaiškinsiu kodėl.

Jeigu naudojate aliumininį sraigtą, tai pažeidus jį, dažniausiai remontuojant prireiks  naudoti suvirinimą, nes paprastai sraigtui atsitrenkus į akmenys nuskyla dalis mentes. Virinant sraigtą, ant mentes bus skirtingos struktūros metalai (nes gamyboje naudojamas specifinis aliuminis) ir ko pasekoje kis sraigto balansas ir skirsis tvirtumas. Taipogi svarbu atstatyti menties formą, o tai įmanoma tik turint ir naudojant aukšto tikslumo matavimo įrangą. Šis reikalavimas yra keliamas taip pat ir nerūdijančio plieno sraigtams, kurie remontuojami atkalant mentį į pradinį formą panaudojant šabloną. Ir svarbiausia, visus sraigtus po remonto būtina balansuoti, visi kas keitė automobilio ratus, išsivaizduoja kaip tai atrodo. Rato svoris balansuojamas pridedant svarelius iš abiejų pusių, o sraigto atveju, svorį galima tik mažint (išgręžiant skylutes – atitinkamai silpninant konstrukcijos tvirtumą). Na ir pabaigai, įrangos kuri leistu atlikti šią sudėtingą operaciją aš Lietuvoje nesu matęs, na bent jau Kaune. Jeigu prastai suremontuota (suprask blogai subalansuota) sraigtą uždėt ant veleno – tai sukels ašies vibraciją, dėl ko gali subyrėt atraminiai guoliai o vėliau ir visas reduktorius. Taigi rekomenduojame jums įvertinti, kiek jums gali kainuoti sraigto remontas ir vėlesnė jo eksploataciją, ir kokias pasekmes tai gali sukelti. Nepaisant to, naudoti šį sraigtą grįžimui į bazę kaip rezervinį – yra prasminga, nepamirštant apriboti variklio sūkius.

Tags:


Fatal error: Uncaught Exception: 190: Invalid OAuth access token signature. (190) thrown in /home/aboutlit/domains/kaunouostas.lt/public_html/wp-content/plugins/seo-facebook-comments/facebook/base_facebook.php on line 1044